Najčastejšie otázky
Máte akékoľvek otázky ku komunite? Tie najčastejšie sme pre vás zodpovedali.
Ak ste nenašli odpoveď na vašu otázku, napíšte nám na ahoj@ukunu.sk.
Ako si zakúpim vstup do komunity? (Videonávod)
V prípade, že si s prihlásením do UKUNU neviete poradiť, pripravili sme pre vás krátky videonávod, podľa ktorého môžete postupovať.
Ako si zakúpim vstup do komunity na firemné údaje?
Ak máte záujem o kúpu kurzu cez firemný účet a o vystavenie faktúry na firmu, prosím, postupujte podľa návodu na obrázku:

Ukážka vyplneného formulára:

Fakútúra potom bude vyzerať nasledovne:

Čo robiť ak mi platobná brána ukazuje 0€ platbu?
V prípade, že ste si zakúpili vstup do UKUNU a potvrdenie z banky vám ukáže sumu 0€.
Potvrďte, prosím, túto platbu. Je to problém platformy, s ktorým bohužiaľ nevieme nič urobiť a uvedomujeme si, že takéto potvrdenie môže byť zmätočné. Po potvrdení 0€ platby sa vám stiahne správna suma. Ak by ste mali s platbou problém, prosím, napíšte nám email na ahoj@ukunu.sk – určite ho spolu dokážeme vyriešiť.

Neprechádza mi platba cez platobnú bránu, ako to mám riešiť?
Ak vám bankové potvrdenie ukazuje sumu 0€, prosím, pozrite si odpoveď na otázku Čo robiť ak mi platobná brána ukazuje 0€ platbu? Ak vám však platobná brána z akéhokoľvek iného dôvodu nefunguje, alebo vám neprechádza platba, prosím, napíšte nám email na ahoj@ukunu.sk – určite ho spolu dokážeme vyriešiť.
Je možné zmeniť fakturačné údaje po kúpe členstva?
V prípade, že potrebujete fakturovať na firmu, prosím, pozrite si odpoveď na otázku Ako si zakúpim vstup do komunity na firemné údaje? V prípade, že ste si členstvo už zakúpili a chcete ich zmeniť, postupujte podľa tohto návodu. Ak narazíte na akýkoľvek problém, napíšte nám email s vašim kontom a údajmi, ktoré chcete aktualizovať na ahoj@ukunu.sk
Prejdite do sekcie Billing:

V sekcii billing vyberte sekciu „Address“a zmeňte si údaje. Ak si chcete zmeniť údaje na firemné, postupujte návodu v otázke Ako si zakúpim vstup do komunity na firemné údaje?


Už nechcem byť členom. Ako sa odhlásim z komunity?
V prípade, že sa rozhodnete opustiť našu komunitu, postupujte prosím nasledovne. Kliknite na váš profilový obrázok v pravom hornom rohu a následne na “Billing”:

V sekcii „Billing“ nájdete všetko týkajúce sa vašich platieb. Ja mám zaplatené mesačné členstvo, ktoré chcem zrušiť:

Kliknite na tri bodky pri Produkte Komunita Tvorcov a následne na “Cancel”:

Vyskočí vám takéto okienko.
Vaše členstvo platí až do dátumu, ktorý je tu uvedený, teda prístup do komunity nestratíte hneď, ale až po tomto dátume. Kliknite na “Confirm Cancellation”.

V sekcii Billing potom uvidíte pri produkte Komunita Tvorcov status “Canceled”.

Mrzí nás, že ste sa rozhodli komunitu opustiť. Mohli by sme vás poprosiť o vyplnenie anonymného dotazníka so spätnou väzbou, aká bola vaša skúsenosť v UKUNU. Ďakujeme a želáme vám veľa šťastia na vašej Tvorcovskej ceste!
Ako si stiahnem aplikáciu, aby som mal komunitu dostupnú cez telefón?
Po stiahnutí aplikácie sa prihlásite rovnakým e-mailom a heslom ako na desktope, prihlasovacie údaje vám zostávajú rovnaké.
Môže sa tiež stať, že aplikácia vám na email zašle overovací kód, ktorý sem potom treba prepísať.

Po prihlásení sa dostanete do komunity. Cez horné menu sa viete prekliknúť na „Spaces“, kde nájdete všetky časti našej platformy – Diskusie, Novinky, Lekcie…

Nechodia mi upozornenia, ako si ich upravím?
Ak nechcete zmeškať nič, čo sa v komunite deje, je potrebné si správne nastaviť upozornenia.
Na počítači
K nastaveniu upozornení sa viete dostať nasledovne. V pravom hornom rohu cez kliknutie na váš profilový obrázok a následne “Notifications”:

Následne sa dostanete na túto stránku, kde si zvolíte, ako chcete byť o dianí v komunite upozorňovaní:

Upozornenia je možné dostávať dvomi rozličnými spôsobmi.
Email – Upozornenie dostanete mailom
In-App – Upozornenie dostanete v aplikácii
Upozornenia si viete nastaviť pre nasledovné kategórie:

V mobilnej aplikácii
Nastavenia a upozornení si môžete nastaviť aj pre aplikáciu.
Ak ju ešte nemáte, v návode Ako si stiahnem aplikáciu? zistíte ako si ju stiahnuť a tak budete mať celú komunitu vo vačku 🙂
Nastavenie upozornení je možné cez kliknutie na vašu profilovku v pravom hornom rohu.

Následne je potrebné vo vašom profile kliknúť na ozubené koleso, opäť v pravom hornom rohu. A vybrať možnosť „Notifications“.

V aplikácií je možné si nastaviť emailové upozornenia, in-app upozornenia aj push upozornenia.
Email – Upozornenie dostanete mailom
In-App – Upozornenie dostanete v aplikácii
Push – Upozornenie dostanete v sekcii notifikcáie na zamknutej ploche vášho telefónu
Kategórie samotných upozornení sú rovnaké ako na počítači a upozornenia pre e-mail aj in-app sa synchronizujú medzi mobilom a webovým rozhraním.

Ako funguje pravidelné platenie členstva?
UKUNU je platené členstvo na mesačnej alebo ročnej báze s automatickým uhrádzaním platieb. Po prvej registrácii zaplatíte cenu mesačného (alebo ročného) členstva. Táto suma sa vám následne bude automaticky strhávať z účtu každý mesiac (alebo raz ročne), a to až dovtedy, kým svoje členstvo neukončíte.
Výzva z 0 na Virál
Potrebujem nejaké skúsenosti s tvorbou?
Nie. Táto výzva je určená aj pre začiatočníkov, ktorí chcú využívať benefity pridávania príspevkov na sociálne siete, ktorí by chceli viac predávať a zarábať, mať viac klientov a dopytov, ktorí chcú mať vyššiu sledovanosť.
Musím byť online v nejakom konkrétnom čase?
Nemusíte. Výzva bude zložená z videí, ktoré sa budú postupne odomykať. Súčasťou výzvy je aj zverejňovanie svojich úloh v komunite a získavanie spätnej väzby. Výzvu tvoria všetci jej členovia.
Koľko času na dokončenie výzvy potrebujem?
Prvý týždeň je potrebné vyhradiť si aspoň 1 hodinu, zvyšok výzvy aspoň 30 minút denne. Samozrejme platí, že čím viacej času do plnenia úloh vložíte, tým väčší môžete očakávať výsledok.