Najčastejšie otázky

Máte akékoľvek otázky ku komunite? Tie najčastejšie sme pre vás zodpovedali. Ak ste nenašli odpoveď na vašu otázku, napíšte nám na hello@ukunu.sk.

Ako si zakúpim vstup do komunity na firemné údaje?

Ak máte záujem o kúpu kurzu cez firemný účet a o vystavenie faktúry na firmu, prosím, postupujte podľa návodu na obrázku:

 
 

Ukážka:

Naša faktúra bude vyzerať nasledovne

Čo robiť ak mi platobná brána ukazuje 0€ platbu?

V prípade, že ste si zakúpili vstup do Komunity Tvorcov a potvrdenie z banky vám ukáže sumu 0€: 

 
 

Potvrďte, prosím, túto platbu. Je to problém platformy, s ktorým bohužiaľ nevieme nič urobiť a uvedomujeme si, že takéto potvrdenie môže byť zmätočné. Po potvrdení 0€ platby sa vám stiahne správna suma. Ak by ste mali s platbou problém, prosím, napíšte nám email na hello@ukunu.sk – určite ho spolu dokážeme vyriešiť.

 
 
 
Neprechádza mi platba cez platobnú bránu- ako to mám riešiť?

Ak vám bankové potvrdenie ukazuje sumu 0€, prosím, pozrite si odpoveď na túto otázku. Ak vám však platobná brána z akéhokoľvek iného dôvodu nefunguje, alebo vám neprechádza platba, prosím, napíšte nám email na hello@ukunu.sk – určite ho spolu dokážeme vyriešiť.

 
 
Je možné zmeniť fakturačné údaje po kúpe členstva?

V prípade, že potrebujete fakturovať na firmu, prosím, pozrite si odpoveď na túto otázku. V prípade, že ste si členstvo už zakúpili a chcete ich zmeniť, postupujte podľa návodu dole. Ak narazíte na akýkoľvek problém, napíšte nám email s vašim kontom a údajmi, ktoré chcete aktualizovať na hello@ukunu.sk.

 
 

Prejdite do sekcie Billing:

V sekcii billing vyberte sekciu „Address“a zmeňte si údaje. Ak si chcete zmeniť údaje na firemné, postupujte podľa tohto návodu

Ako si zakúpim vstup do komunity? [Videonávod]

V prípade, že si neviete poradiť s prihlásením do Komunity Tvorcov, pripravili sme pre vás krátky videonávod, podľa ktorého môžete postupovať. 

 
 
Už nechcem byť členom. Ako sa odhlásim z komunity?

V prípade, že sa rozhodnete opustiť našu komunitu ( 🙁 ), postupujte prosím nasledovne.  Kliknite na váš profilový obrázok v pravom hornom rohu a následne na “Billing”: 

 
 

V tejto sekcii nájdete všetko týkajúce sa vašich platieb. Ja mám zaplatené mesačné členstvo, ktoré chcem zrušiť: 

 
 

Kliknite na tri bodky pri Produkte Komunita Tvorcov a následne na “Cancel”: 

 
 


Vyskočí vám takéto okienko:

 
 

Vaše členstvo platí až do dátumu, ktorý je tu uvedený, teda prístup do komunity nestratíte hneď, ale až po tomto dátume. 

Kliknite na “Confirm Cancellation”. V sekcii Billing potom uvidíte pri produkte Komunita Tvorcov status “Canceled”. 

 
 

Mrzí nás, že ste sa rozhodli komunitu opustiť. Pošlite nám váš dôvod prečo priamo Filipovi na mail filip@filipkuna.sk. Ak pre nás máte akýkoľvek feedback, ako komunitu zlepšiť, takisto ho prosím zahrňte. 

Želáme vám veľa šťastia na vašej Tvorcovskej ceste!

Ako si stiahnem aplikáciu, aby som mal komunitu dostupnú cez telefón?

Ak chcete mať komunitu vo vačku, môžete si stiahnuť aplikáciu a do Komunity sa zapájať či už ste na ceste do práce, v autobuse cestou na stretnutie alebo pri káve na terase. 

Aplikáciu si viete stiahnuť cez tento link ak máte Android a cez tento link ak máte iPhone

Po stiahnutí aplikácie sa prihlásite rovnakým e-mailom a heslom ako na desktope, prihlasovacie údaje vám zostávajú rovnaké.

 
 


Po prihlásení sa dostanete na menu vášho účtu a už si môžete pozerať diskusie, inšpirácie či videá kdekoľvek a kedykoľvek. 

Nechodia mi notifikácie, ako si ich upravím?

Ak nechcete zmeškať nič, čo sa v komunite deje, je potrebné si správne nastaviť notifikácie.

Na desktope: K nastaveniu notifikácii sa viete dostať dvomi spôsobmi. V pravom hornom rohu cez kliknutie na váš profilový obrázok a následne “Notifications”: 

 

Alebo kliknutím na zvonček a následne na ozubené koliesko:

Následne sa dostanete na túto stránku, kde si zvolíte, ako chcete byť o dianí v komunite upozorňovaní:

Notifikácie je možné dostávať dvomi rozličnými spôsobmi. 

Email – Upozornenie dostanete mailom

In-App – Upozornenie dostanete v aplikácii 

Notifikácie si viete nastaviť pre nasledovné kategórie:

V aplikácii na mobile: 

Nastavenia a notifikácie si môžete nastaviť aj pre aplikáciu (ak ju ešte nemáte, tu je návod na stiahnutie – komunitu tak budete mať vo vačku 🙂 ). 

Nastavenie notifikácií je možné cez zvonček v dolnom menu a následne kliknutím na ozubené koliesko v ľavom hornom rohu:


V aplikácii je možné nastaviť si Push notifikácie a In-app notifikácie. Nie je možné nastaviť notifikácie e-mailom, to je možné iba na desktope, spôsobom popísaným hore:

Nastavte si to notifikácie tak, aby pre vás neboli otrvané a aby vám zároveň nič neušlo 🙂